فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چناران از اهدای ۲۰ سری جهیزیه به یاد ۲۰ شهید معزز به زوج‌های جوان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۷۲۹۴
|
۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از چناران، سرهنگ پاسدار محمود حامد، در مراسم اهدای ۲۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اظهار کرد: با مشارکت بسیج سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و کمیته امداد امام خمینی (ره) ۲۰ سری جهیزیه به یاد ۲۰ شهید معزز به زوج‌های جوان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اهدا شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چناران افزود: فرصت خدمتگزاری به مردم یک توفیق بزرگ و نعمت الهی است که باید با کار و تلاش شبانه‌روزی برای رفع مشکلات و خدمت‌رسانی به مردم آن را قدر دانست.

در ادامه فرماندار چناران نیز در این مراسم با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با مدد الهی و ائمه اطهار (ع)، فداکاری شهدا، ایثارگران و پشتوانه مردم در سایه رهبری مدبرانه امام راحل (ره) به پیروزی رسید، بیان کرد: رفع محرومیت و حل مشکلات مردم از سوی دولت امری ضروری است و همه در این راستا تلاش جهادی خواهند داشت.

محسن مه آبادی صداقت در زندگی مشترک را بسیار مهم دانست و تأکید کرد: صداقت پایه و اساس قوی در زندگی مشترک است و تأکید می‌شود که با صداقت می‌توان اعتماد طرفین را کسب کرد.

 حجت‌الاسلام تقی‌پور، نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه چناران اعلام کرد: مودت و رحمت عامل تحکیم خانواده است و باید تلاش کنیم این مهم درون خانواده گسترش یابد.

 ابراهیم خیرخواه مقدم، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) چناران نیز با اشاره به توزیع ۶۰ سری جهیزیه از ابتدای امسال تاکنون، توضیح داد: اهدای جهیزیه باهدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان و پایدار به نوعروسان انجام می‌شود.

 وی خاطرنشان کرد: با لطف خداوند و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مناسبت بازگشایی مدارس در کنار سایر امور خیرخواهانه، بسته‌های کمک‌تحصیلی بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شده است.

 خبرنگار/ ملیحه مداح

ارسال نظرات
پر بیننده ها